Daisypath Anniversary tickers

14 September 2013

Musim Nikah Kawen

Nampaknya musim kenduri kahwin kembali bertandang. Bulan ni seingat saya paling ramai kawan2 dan sedara mara naik pelamin. Ironiknya, kahwin serentak pada hari yang sama. I've got 3 invites (KL and Kelantan) today, 2 on 16 Sept (both JB), 2 on 28 Sept (both Shah Alam) and 1 on 29 Sept. 

Harini saya hanya ke satu majlis sahaja. Majlis nikah Osman dan Sharina. Osman ni dulu satu department saya. Sangat baik orangnya. Dia buat housing loan applications for staff. Masa saya nak beli rumah dulu Man banyak tolong kami suami isteri. Very efficient cara keje beliau. Saya mesti pilih! #ehtetiba

Man ni kaki karok jugak. Seangkatan ngan Hubster yang suka nyanyi2 tu. So saya ni tukang ikut aje lah. Nyanyi? Kelaut!

Man suruh Hubster jadi one of the dulang boys. Hubster pon layankan aje. Lagipon Man kawan baik kami kat ofis. 

Nikah berlangsung di rumah pengantin perempuan kat Puchong. It was a very emotional moment. Lepas je Man jawab nikah and sah terus beliau nangis. Jarang orang lelaki nak nangis. Biasa kalau boleh nak terus lompat je kan lepas dah sah tu. Lembut jugak hati Man ni. Ye lah. Anak bongsu la katakan *jeling diri sendiri*. 

Alhamdulillah. Now Man dah selamat jadi suami orang. I am so happy for you, Man. I hope this marriage will be the beginning of your many beautiful tomorrows with Sharina. Insya Allah :)

And tak lupa buat sepupu saya, Epi Nordin yang sanding harini sorry sangat tak balik Pasir Mas tengok awak kawen. Congrats also to you and Hafiz on the new journey :)

Nota Kaki : Today is my darling Ieka Kassim's birthday too! Happy birthday Ieka sayang. Wishing you all the life's good things, joy and neverending happiness. Love u loads! muahhsss!!

Aktiviti Wajib with the fashionista Ieka Kassim
Us 
With my neighbour/colleague, Suli

Trio
Artis ke kau??
With the newlyweds!

Congrats Man & Sharina!

Ini Pengantin Lama :)

2 comments:

Muis Ismail said...

seronok kan if boleh attend wedding..suka part makan je.haha

Jee Abdullah said...

tulah muis kan, skrg ni mmg musim. weekend je penuh undangan. best dpt mkn freeee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...