26 September 2013

Dia Datang

Hmmmm... semalam adalah CD46 dan bermakna hari ini CD1 dan bermakna juga Cik Red Flag sudah datang menziarah. 

Pasrah aje lah. 

This cycle is the longest cycle since sy buat treatment. Ramai kwn2 suruh buat UPT sebab smlm dah CD46 kan.So berkobar2 lah beli UPT smlm. Dah gaji plak tu. Pegi midvalley singgah guardian,rembat 3 UPT. Tak sikit2 kau smp 3!! Very the confident ai ollss. Balik umah rasa nak je buat dan dan tu tapi Hubster kata sabar. Buat esok pagi accurate sikit. OKlah. Saya kemain tahan nk kekench sbb nk dpt 1st urine in the morning. Haha. Pukul 6.15am bangun nak solat subuh tengok2 Cik Red Flag datang. 

Hok alohs!

Bagitau Hubster. Sambil mamai boleh dia kenakan saya. 

"Oh selama ni dok mengidam itu ini rupanya nak berisi lemak bukan berisi baby". Terus dia gelak tak hengat. 

Cis! Puaka betul mulut beliau. 

Hubster tanya saya kecewa ke. Saya kata tak kecewa macam dulu2. Skrg dah mcm immune dah. Hubster pon sama. So Hubster kata teruskan kehidupan macam biasa. Masih ada masa untuk mencuba. I lap u lah sayang. Never give up on me!

Tadi dalam keta, Hubster masih ejek pasal kes mengidam saya tu. Tak habis2 nak bahan. Dia cakap saya dah kena diet sebab dah terlampau gemgems. This is my heaviest body weight tau. Tak pernah to this extend. Ishhh. 

Dia masih ejek lagi. 

"Yang, muka cantik tak guna kalau badan besar. Go hit the gym. Be the gym junkie like before. I like you with some meat but not too too much. This is too much yang!!!"

Masing2 gelak besar.

Cehs... cakap orang. Dia pon mengembang tak hengat. Semalam Hubster beli e-book Kevin Zahri tu. Berkobar semangat nak kurus katanya. Tengoklah bertahan sampai bila. Saya pon nak cuba. Mana tau tak payah amik slimming product pon bleh loose weight?

Jom diet...... lah sangattt!!!

hahahahaha 

Oh ye. Sabtu ni nak jumpa Dr.Adilah. Start treatment balik. Tak jadilah stop. Nak teruskan jugak. Insya Allah ada jalannya.

Kbye :)

5 comments:

iwannabeumie said...

jee xper2..Allah lebih tahu..pasti ada hikmah di sebaliknya tu kan..jom kita diet sama2 dulu k.. ;-)

muis ismail said...

usaha lagi, chaiyokkkkk :)

Jee Abdullah said...

TQ Kak Umie and Muis. Insya Allah pasti ada jalannya. Allah tak nak bagi lagi tu. Suh berusaha lebih lagi :)

Sizuka said...

Sabtu pun boleh jumpa doc adilah yer.. sy baru jumpa smlm.. Appointment utk iui..

BaTiK_PiNk said...

Jee...nevermind, boleh uaha lagi....meh meh...berdiet dengan Yani jom!..Huhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...