Daisypath Anniversary tickers

17 February 2013

Omong Kosong

Helllowwwww (sila baca gaya Johan Raja Lawak)

Ape ke hal mula entry mahu berlawak? Mungkin sudah terbawa2 perangai sang suami. Hiks.

Weekend ni takde ape yang menarik. Macam kebiasaan. 

Hari Sabtu pergi The Curve, jumpa Hadi, Daniel dan keluarga beliau. Hadi & Daniel are Hubsters BFF since school. The three of them memang close but since Hubster & Daniel had been married, memang dah jarang nak lepak2 mcm time bujang dulu. Btw, Hadi masih single. Masih available. Anyone interested? Call me. Sayalah agent pencari jodoh. Haha

Kami makan di Tony Roma's. Saya dah lama mengidam nak makan Shrimp Scampi Pasta. Selalu ke TR memang tak penah order menu lain. Hanya Shrimp Scampi Pasta. Sebabnya? Hehe. Udang dia maha banyak and sgt fresh! Burrrrr! Nikmat tiada terhingga! 

Selesai makan, borak dan bergelak ketawa, terus naik atas tgk wayang. Tajuk cerita adalah Hantu Kak Limah 2: Usin, Mon & Jin Pakai Toncit. Verdict? Biasa2 aje. Takde la wow fantastic baby sgt pon. Kelakar hanyalah pada skrip yang terbiasa kita dgr ms Hantu Kak Limah 1 dulu. Pasrah je lah dengan RM27 yang telah dilabur pada operator wayang.

Kemudian kami ke Tesco sebelah The Curve tu. Beli barang dapur. Kakak and the kids tidur rumah saya for the night. Jadi mahu stock up dengan barang makan. Nanti lapar pulak anak2 buah kesayangan saya tu. Untuk makan malam saya masak spaghetti bolognese. Senang, ringkas dan mudah. Sebenarnya, malas nak masak beria. Hubster keluar beriadah (again) tapi saya dan kakak sibuk bercerita itu dan ini. Teruk kan? Padahal hari2 we both on whatsapp & phone calls. Best sebab kakak saya sgt memahami. Walau gap kami 8 tahun, tapi rasa macam sebaya aje. 

Harini, pepagi bangun dan buat chocolate dan sardine puff untuk breakfast. Kakak beli instant puff pastry dari Giant dan intinya masak sendiri. Sedapnyewww! Sekarang semua pon instant. Tak yah la susah payah nak sukat gandum, pastry dan uli bagai. Main tunjuk je. Haha

Kakak dah balik petang td. Tetiba rumah rasa sunyi. 

Esok plak nak kena hantar PRIME plan dan Individual Development Plan. Satu benda pon tak buat lagi. Pengarah suruh buat sebulan lepas tapi biasalah. Procrastination. Very sick!

Cukup lah 2 gambar penyeri entri kali ini. Gambar Instagram je pon. Haha


OOTD. Jegging makin mengketat. Oh No!

Ini rupa chocolate & sardine puff sebelum bakar. Gambar slps tak sempat nk snap
Till the next post. Bye.

2 comments:

Unknown said...

Jip baru je nak puji rajin u buat pastri tu. Rupanya instant! hehehehe

Jee Abdullah said...

Hahaha. Renyuh nak buat sendiri. Beli je lah. Worth every penny sbb sedap sgt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...