Daisypath Anniversary tickers

01 June 2012

Jom Berangan

Haih...ape cer malam ni 2x angkat entry. Biasalah bila mood rajin datang menjengah. Saat ini En. Hubster tida di rumah. Keluar beriadah, main badminton. Suka betul main sukan itu. Layan kan saja. At least ade juga coretan di blog ini. Sambil menunggu En. Hubster balik, tetiba fikiran melayang dan almari minda ini mula terbuka untuk berangan. Ya. Berangan itu tak salah, malah ia free juga.

Perempuan memang typical. Cukup suka berangan. Especially bila duit dalam bank tak seberapa. Ini bukan Paris Hilton. Tak perlu berangan, petik jari saja sudah dapat apa yang dihajati. 

Sejak dua menjak ni, kami suami isteri sering berangan bersama-sama. Topic yang selalu keluar ialah tak lain tak bukan konsep untuk rumah baru kami yang kecil bak sarang burung itu. Saya dan Hubster punya kesukaan yang agak berlainan. Cuma satu sahaja kami sekepala, suka modern konsep. Tapi jika terlalu modern, kena lah upah ID ribuan ringgit tapi kami ni setakat kuli cabuk memang tidak mampu.

Ini kesukaan Hubster
Tapi saya suka kalau ade sedikit dash of colors. Contoh seperti gambar di bawah. Warna-warna kesukaan untuk dekorasi rumah semestinya ada unsur-unsur seperti Mint Green, Aqua / Turquoise, Hitam Merah atau Pastel Colors.




Bestnya berangan. Jom berangan sama-sama biar sampai bermimpi. Mengantuk suda. Nanti sambung berangan lagi. 

Semalam malam :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...