Daisypath Anniversary tickers

04 June 2015

Lesung Pipit

Lesung pipit. Dimple.

Pasti comel kalau seseorang memilikinya.

Masa pregnant selalu mintak supaya baby N ade lesung pipit sebab saya cukup berkenan pada sorang kawan yang ade lesung pipit both cheeks. And she's so pretty too.

Hubster pon ade lesung pipit. Both cheeks. Nampak bila dia senyum. Tapi mungkin faktor warna kulit, orang mungkin tak perasan. Ihiks.

Sebelum delivery, selalu cakap pada Hubster "bestnya kalo baby N ade lesung pipt. she would be so pretty!"

Alhamdulillah.

Tanpa saya sangka. Allah makbulkan permintaan saya.

N ade lesung pipit but sebelah je ketara and it's on her right cheek!

Pemanis katanya. Ibu love u nonetheless, N, be it with or without your lesung pipit!

:)





2 comments:

Muis Ismail said...

comelnya baby N....
samala kita ada batu lesung kat pipi kanan.hihi

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...